0 1
Read Time:1 Minute, 25 Second

پنجشنبه هجدهم اسفند ۱۴۰۱ 

امروز کمی دیرتر از خانه بیرون زدم؛ اگزوز ماشینم از جا کنده شده بود و مجبور شدم با ماشین معصوم به محل کارم بروم. همیشه حال و هوای روزهای پایانی سال و اسفندماه رو دوست داشتم. این جنب و جوش و فضای آکنده به عطربهاری بهم شوق تازگی و طراوت میدهد و به اشتیاقم می‌آورد.

قصه پرداز کسب و کارت باش
کتاب قصه پرداز کسب و کارت باشه

امروز نم نم باران و خاک خیس خورده ی روبروی سوله فضای بی نظیری را رقم زده بود. بلافاصله بعد از رسیدن به دفترم، واریزی ها را انجام دادم و کمی با تیم فروشم صحبت کردم. این روزها معمولا مشکل اتصال به اینترنت داریم. امروز با نصب وی پی ان تلاش کردم برخی مشکلات آنها را حل کنم.

کمتر از سه چهار روز کاری تا پایان سال ۱۴۰۱ باقی مانده به جز ۲۰۰ میلیون تومان حقوقی که باید پرداخت کنم، ۲۰۰میلیون تومان هم برای چک های همین ماه کم دارم. اما خودم پر از انرژی هستم و کلی امیدوار به آینده؛ البته آینده ای نه چندان نزدیک.

من به پارادوکس استادک دیل خیلی اعتقاد دارم. پذیرش شرایط سخت و پیچیده ی کنونی جامعه ی ما و واقعیت تلخ امروز کشورمون، اما در عین حال امیدواری به آینده ای که زمانش مشخص نیست اما قطعا اتفاق می‌ افتد و این بحران را پشت سر میگذاریم.

من به اقدامکها و تلاشهای دم دستی و امیدِ دور دست اعتقاد دارم.

این روزها در حال مطالعه کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش از نشر برایند هستم، کتاب خیلی خوبی هست. ترجمه ی روانی دارد برای کسانی که علاقمند به استوری تلینگ و داستان سرایی در کسب و کار هستند بسیار مناسب است.

FullSizeRender

About Post Author

مهدی عزیزی

مهدی عزیزی هستم. همسری مهربان، پدری فداکاری و کارآفرینی دلسوز
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
مهدی عزیزی
ma.azizi@yahoo.com
مهدی عزیزی هستم. همسری مهربان، پدری فداکاری و کارآفرینی دلسوز

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *